onsdag 23. desember 2009

Hilsen fra Snorre

Jeg digger å være med jobb. Av og til ellers er jeg også med, men nå i julestria har jeg fått være med hver dag. Jeg tror ikke Jane føler at hun har helt tid til å ta seg av meg etter jobb, da er det flying på senteret, vasking, rydding og ikke minst strikking, så derfor har jeg fått være med på jobb hele uka. Det er gøy!!! Jeg begynner å bli skikkelig husvarm, og i dag kom jeg over denne stolen. Litt liten å legge seg i var den jo, men god å sitte på, med ullteppe og alt.
Jeg har fått masse snadder å spise disse dagene. Jane er litt redd jeg skal få vondt i magen av pølser, kjøttkaker, pepperkaker og t.o.m chillinøtter, men jeg har stor tro på at det kommer til å gå bra. Alle som er her, og alle som kommer innom, synes jeg er så skrekkelig søt når jeg skakker på hodet eller gjør noen kunster, så godbitene sitter løst... :D Ønsker alle gode hundekompiser (og andre) en riktig god jul! Håper dere får masse godt å spise, gode turer i skogen, og ikke minst; håper dere får en fin nyttårsaften uten for mye skumle og fæle raketter.
Posted by Picasa

1 kommentar:

amylin sa...

God jul til deg og dine!