torsdag 19. august 2010

Flower Basket sjal.

Dette sjalet så jeg første gang for flere år siden, og var avgjørende for at jeg i dag strikker sjal. Jeg syntes det var SÅÅÅ vakkert, og det så fryktelig vanskelig ut. Etter lang tid med sikling, tok jeg til slutt mot til meg å strikket Kiri, ved god hjelp av Mmmarianne på hobbyboden. I dag er jeg veldig glad jeg startet med Kiri og ikke Flower Basket, da hadde det antakelig ikke blitt noe sjal i det hele tatt. Jeg syntes dette var mye vanskeligere å strikke, og jeg måtte ha fult fokus hele tiden. Men fint ble det da :) Dette endte som en gave til min 85-år gamle farmor. Det er strikket i Evilla, et garn jeg synes er fint, men som er veldig stivt og "stikkete", og da var farmor den eneste mottaker jeg kunne komme på som ville orke å bruke det :) Og jammen har det blitt brukt og!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: