fredag 19. november 2010

Stjernejakke og bloggtørke.

Ja, veldig lenge siden sist, jeg vet, men her kommer litt nytt :D

Stjernejakke fra Ung Mix heftet til Sandnes.
2 lure damer fra Hobbyboden startet en along, og jeg er en lettpåvirkelig dame :D

Jakka er strikket i alfa på pinne nr 7 så det var fort gjort. Har som alltid gjort noen endringer, bl.a bare en stjernebord i stedet for tre, og strikket den en del lenger enn originalen.

Jakka er kjempenydelig å ha på seg, god og varm, men egner seg i grunn best til hjemmebruk. Den nupper og har i grunn en skikkelig dårlig passform... :D

Pc'n min krangler litt, så bildene er tatt med iPhone og er deretter... Fargen er i hvert fall petrol og hvit, og jeg tror jeg brukte 8+1 nøste Alfa.



1 kommentar:

Hanne sa...

Se der var stjernejakka ja, Nyyydelig. Kjempe koselig at du ble med på alongen :D Klem fra Hannest