fredag 10. august 2012

FERIE!

Inspirert av alle positive tilbakemeldinger på forrige innlegg, melder jammen bloggelysten seg :)
Jeg har flere ting - til meg selv- som burde vært blogget for lengst, men ting tar tid. Men i mangel på annet å blogge, kan jeg jo vise noen bilder fra min sommer...

Forhåpentligvis er ikke sommeren over - den har jo i grunn aldri helt startet - men ferien min er i hvert fall over. 4 deilige uker med masse tid til å gjøre alt man har lyst til. Masse tid til niesekos, - både på hytta, på Langedrag og på Tusenfryd, masse strikketid og ikke minst masse venninnetid med kafebesøk, hytteturer, garnbutikkbesøk, strikking, turer.....

Bildene er - som dere sikkert skjønner - fra Langedra, hytta og Tusenfryd. Til tross for at jeg har heeeelt nytt kamera har jeg vært elendig til å ta bilder i sommer... Jeg kan skylde litt på at det har vært veldig vått i sommer, men her trengs det virkelig skjerpeings :)


2 kommentarer:

LisaM sa...

Koselige bilder Jane☺
Men jeg venter på bilder av den herlige bunken med strikkeplagg du hadde med på hytteturen.....☺

wigdis sa...

En trenger visst ikke å dra til syden for å ha en flott ferie. Ser ut til at du har kost deg skikkelig i sommer og opplevd masse fint. Akkurat slik en skal ha det om sommeren.
Jeg gleder meg også til å se det du har strikket i sommer. Skjønner på LisaM at du har lagd mye fint.
Ha en fin helg.
klem